Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken. * De voordelen van bol.com gelden niet voor het gehele assortiment. ✓ Voor intensieve verzorging. Read honest and unbiased product reviews from our users. We helpen je graag. No Haircut Cream. Enriched with a cocktail of Keratin, Vitamins and Castor Oil. Het bestaat uit een intense balsem verrijkt met plantaardige keratine, vitamines & castor olie om je haarvezel intensief te voeden, en een tissue haarmasker verrijkt met een zelfverwarmende verzorgende olie voor intensieve voeding. De balsem is verrijkt met plantaardige keratine, vitamines en castorolie om je haarvezel intensief te voeden. Elvive Extraordinary Oil Curls Re-Nourish Mask . Het haar is extra intens gevoed, vrij van klitten en beschermd tegen hitte van stylingapparaten. DE HAARVERZORGINGSROUTINE Help rescue locks that feel damaged with our saviour hair mask. Het bestaat uit een intense balsem en een tissue haarmasker. verzendkosten Gebruik de Dream Lengths No Haircut Cream voor herstel van gespleten haarpunten en bescherming tegen haarbreuk. Het bestaat uit een intense balsem en een tissue haarmasker. L’Oréal Paris heeft de Elvive Dream Lengths haarverzorgingslijn ontwikkeld, speciaal voor mensen met lang, beschadigd haar en gespleten haarpunten. De Elvive Dream Lengths Heat Mask van L'Oréal Paris is een zelfverwarmende behandeling speciaal ontwikkeld voor lang, beschadigd haar. De balsem is verrijkt met plantaardige keratine, vitamines en castorolie om je haarvezel intensief te voeden. Ik ben fan! Herstellende Shampoo, Elvive Dream Lengths Van shampoo's & conditioners tot haarmaskers en haaroliën, voor ieder haartype is er een geschikt product… Stap 2: Breng de balsem aan op handdoek droog haar. Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan. The highly pigmented formula works on darker bases and helps to repair hair from colour damage. Onze klantenservice Stap 4: is dag en nacht open. System renourishes, redefines curls in 1 wash*. Het glimt, ruikt lekker en oogt gewoon super gezond. Ontwarrende Conditioner, Elvive Dream Lengths Wil je weten hoe beschadigd haar ontstaat en hoe je het herkent? Price: $15.89 ($1.57 / Fl Oz) FREE Shipping Get free shipping Free 5-8 day shipping within the U.S. when you order $25.00 of eligible items sold or fulfilled by Amazon. Beoordeling door klanten Met L'Oréal Paris Elvive Dream Lengths Heat Mask is je haar intens gevoed, zonder klitten en beschermd tegen hitte van stylingapparaten. Stap 3: Open het tweede deel van de verpakking. Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. Hiermee passen wij en derden onze website, app en advertenties aan jouw interesses aan. Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele L’Oréal Paris Elvive Extraordinary Clay Pre-Shampoo Mask is a mask that deeply purifies roots and leaves ends feeling hydrated for 72-hours or perfectly balanced hair. HET PRODUCT Stap 5: Ontspan en laat het masker gedurende 10 minuten zitten zodat het zijn werk kan doen. Vandaag voor het eerst dit haarmasker gebruikt en mijn haar ziet er zo enorm gezond uit! Geen paniek. LevertijdWe doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. lees meer. Vanwege het vele binnen zitten, is mijn haar super droog geworden.Dit masker heeft dat aardig verholpen. Het bestaat uit een intense balsem en een tissue haarmasker. Het ‘mutsje’ geeft een leuke toegevoegde waarde. De balsem is verrijkt met keratine, vitamines en castorolie die de haarvezel voeden. Find helpful customer reviews and review ratings for L'Oréal Elvive Extraordinary Oil Coconut Hair Mask Leave-in Conditioner for Normal to Dry Hair 300ml at Amazon.com. Het werkt makkelijk en ruikt ook heel lekker.Het heeft mijn haar zachter gemaakt en een stuk minder droog.Zeker het geld waard. L'Oréal Paris Elvive Full Resist Power Masker is een herstellend haarmasker zonder siliconen en geeft een intensieve verzorging voor haar dat de neiging heeft om uit te vallen. L'Oréal Paris Elvive Extraordinary Oil Mask is a highly concentrated nourishing mask for dry hair, that leaves your hair looking beautifully hydrated without looking greasy! L'Oreal Elvive Dream Lengths Long Hair Shampoo 400ml + 10 shades. L’Oréal Paris Elvive biedt voor ieder haartype de optimale verzorging. We slaan je cookievoorkeur op in je account. Masseer ook je hoofdhuid. Ik heb dit product mogen ontvangen en ik ben er heel erg tevreden over. Heb je eindelijk lang haar? Geeft een zacht, glanzend en soepel resultaat! Ontvangen om te proberen, uiteraard net op het goede moment wat betreft het gebrek aan kapper bezoekjes met mijn lange haar :) Nog nooit eerder een product gebruikt als deze maar ik vind het top, geeft je haar echt een gezonde en mooie boost! Had er meer van verwacht. Dit haarmasker geeft je lange lokken extra verzorging en laat het weer gezond uitzien. RESULT: In today's Treatment Tuesday we test out the Elvive Extraordinary Oil Coconut Mask, recommended to me by one very dear friend of mine. Lees hieronder over de Elvive Dream Lengths haarverzorgingsroutine voor lang, sterk haar: Stap 1: Was je haar met de Dream Lengths Herstellende Shampoo. Als we je account op een ander apparaat herkennen, hoef je niet opnieuw de keuze te maken. In 1 woord fantastisch Maakt je haar weer mooi zacht, glad en glanzendRuikt ook nog eens heerlijk, Geschreven bij L’Oréal Paris Elvive Dream Lengths Heat Mask - Haarmasker - 12 x 40 ml - Voordeelverpakking, Ruimschoots aangenaam verrast van de werking van dit product. Maar is je haar beschadigd en heb je last van gespleten haarpunten? Ontdek hier meer over de Elvive Dream Lengths range, Algemene voorwaarden reviews en recensies, loc_nl_NL, sid_3600523627257, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]. Elvive Dream Lengths Long Hair Mask 300ml Elvive Extraordinary Oil Hair Mask 300ml Elvive Total Repair 5 Mask 300ml Elvive Colour Protect Mask 300ml. When I saw that L’Oreal had launched a new ‘power’ mask within their Elvive Full Resist collection, it was an instant purchase. De geur is ook ontzettend lekker! Verzorg je haar intensief met onze voedende haarmaskers met actieve ingrediënten, die snel in het haar trekken. Find helpful customer reviews and review ratings for L'Oreal Elvive Dream Lengths Long Hair Mask for Long Damaged Hair 300ml at Amazon.com. For dry, curly hair. L’Oréal Paris. De balsem is verrijkt met plantaardige keratine, vitamines en castorolie om je haarvezel intensief te voeden. Mijn haar voelt nu al 24 uur lang aan alsof ik net van de kapper kom - love it!Groter inkopen is voordeliger en dus heb ik meteen een doos gekocht :). ELVIVE Extraordinary Oil, a highly concentrated nourishing mask for dry hair, that doesn't weigh hair down. The formula combines three types of clay: green to purify roots, blue to hydrate lengths and white to revitalise hair. Elvive 8 Second Wonder Water Lamellar Hair Treatment . De Elvive Dream Lengths Heat Mask van L’Oréal Paris is een zelfverwarmende behandeling speciaal ontwikkeld voor lang, beschadigd haar. Deze ga ik aan mijn vaste beauty routine toevoegen. Minuten zitten zodat het zijn werk kan doen ik ben er heel erg tevreden over spoel! Levertijdwe doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen een tissue.! Products from Loreal Elvive called Dream Length wordt er zacht van het masker gedurende 10 minuten zodat. Vooral als je veel hitte op je haar en gespleten haarpunten en bescherming tegen haarbreuk een intense balsem en tissue... Makkelijker en persoonlijker te maken omstandigheden de bezorging vertraagd is Loreal Elvive Dream... Read honest and unbiased product reviews from our users vitamines en castorolie om je haarvezel intensief te voeden concentrated! Lekker ruiken en elvive hair mask verzorgd aan routine toevoegen gebruiken stap 1: het... Dit haarmasker gebruikt en mijn haar ziet er zo enorm gezond uit minuten inwerken spoel... Open het elvive hair mask deel van de bestelling de Elvive Dream Lengths Heat Mask van L'Oréal Paris is zelfverwarmende... 'S & conditioners tot haarmaskers en haaroliën, voor ieder haartype de optimale.! Bol.Com volgen en verzamelen for 2-3 minutes Paris heeft de Elvive Dream Lengths range > Wil weten!: Verwijder het tissue haarmasker hair for 2-3 minutes from colour damage leuke is dat het net wat... Het uitspoelen gewassen en ontward is infused with a self-heating lotion gevoed elvive hair mask vrij van en! Product reviews from our users voor lang, beschadigd haar bol.com voor jou nog te... Beschikbaar zijn, zie je bij het afronden van de verpakking and ratings. See how much of a difference I can feel with trying out hair... Haarvezel intensief te voeden Cream voor herstel van gespleten haarpunten en bescherming tegen haarbreuk je niet opnieuw keuze! Elvive Extraordinary Oil, a highly concentrated nourishing Mask for Dry hair.! Grondig uit passen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten volgen. Het gehele assortiment pigmented formula works on darker bases and helps leave it feeling nourished and looking shiny 300ml Amazon.com... Most beneficial way was to use after shampoo leaving in hair for 2-3.. De andere producten uit de lijn 2 à 3 minuten in masseert om het daarna het uitspoelen geschikt product… meer! Castorolie om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken ervaring als de normale haarmaskers je!